AKTUALNOŚCI

Aktualności

Zdobyliśmy Hiszpanię

W dniach 13-23 maja nasi uczniowie uczestniczyli w wycieczce do Hiszpanii.

Po drodze zwiedziliśmy Neuhausen/Schaffhausen-„Wodospady Renu” największy pod względem przepływu wodospadu Europy - Rheinfall. Następnie przejechaliśmy pociągiem do Zurichu. Tam spacerowaliśmy po Bahnhosse - najelegantszej ulicy handlowej Szwajcarii i jednej z najbardziej prestiżowych na świecie. Następnie Katedra Fraumünster, Starówka nad rzeka Limmat, promenada nad Jeziorem Zuryskim. Po przyjeździe do miejsca naszego pobytu L Estartit, udaliśmy się na wycieczkę po mieście oraz plaży. Kolejnego dnia pojechaliśmy do Barcelony - pięknego miasta z niedokończonym kościołem projektu Antonio Gaudiego - Sagrada Familia oraz innymi atrakcjami (dzielnica Gotycka z Katedrą i Placem Królewskim, Casa Mila, Ogrody Miłości, ulica Las Ramblas, Park Guell, Stadion Olimpijski i Nou Camp, spektakl "Grające fontanny") Podczas pobytu na wybrzeżu Costa Brava, zwiedzaliśmy zabytkową miejscowość Tossa del Mar z przepiękną panoramą na skaliste wybrzeże oraz do Blanes (ogród botaniczny). W kolejnym dniu wycieczka do Empuries – ruiny starożytnego miasta greckiego i rzymskiego. W trakcie podróży do Niemiec, zatrzymaliśy się jeszcze w Gironie, aby zwiedzić pięknie położone miasto ze wspaniałymi tradycjami. Ruszyliśmy w dalszą podróż i nad ranem zatrzymaliśmy się w miejscowości Rust. Tam zwiedzaliśmy Europa Park – drugi najpopularniejszy park rozrywki w Europie ( po paryskim Disneylandzie). W parku znajduje się wiele atrakcji charakteryzujących kraje europejskie m.in: Niemcy, Francję, Szwajcarię, Włochy, Holandię, Rosję, Hiszpanię, Grecję, Portugalię, Anglię i państwa skandynawskie, co daje możliwość poznania ich kultury i tradycji. W godzinach popołudniowych wyruszyliśmy już w podróż powrotną do Polski. Hiszpania urzekła nas malowniczymi widokami i wspaniałą tradycją. Na większości uczestników ogromne wrażenie zrobił też pobyt na Camp Nou, czyli stadionu klubu FC Barcelona. Opiekunami byli p.Duda, p. Rutha, p. Ritz, p. Mazur i p. Wesołowski Czekamy na kolejną wycieczkę.

Zaloguj się, by skomentować

15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Zamiast uczyć się na błędach... ucz się u nas!